Studentklänning

Idag har jag varit på stan med Amanda, vi stack dit direkt efter skolan. Vi började med att fika, efter det så gick vi runt och letade efter studentklänningar i cirka 3-4 timmar.

 

Nu så sitter jag här vid datorn för att leta efter en studentklänning, eftersom jag inte lyckades hitta något på stan.. Det här med att hitta en studentklänning är så svårt. 

 

För mig är den perfekta klänningen söt, enkel men även ha det där lilla extra som gör att den sticker ut. Jag känner att man kommer ha mössan som bygger upp hela klänningen, accessoarer vet jag inte om jag ska ha, om klänningen är like för mycket så skippar jag att ha accessoarer. Jag kollade runt lite på olika hemsidor nyss och har hittat några klänningar som jag tyckte om. Får se vilken det blir :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback