skoldag..

Hej! Det kan ju omöjligt vara måndag idag?! Jag är inte alls van vid att sitta hemma och jobba med skolarbet på helgen, så nu är jag bara förvirrad haha. Jag är så sjukt trött efter idag så jag satte klockan på så sent som möjligt för att bara hinna sätta på mig ett par tights och sneakers, och sedan dra till skolan kl 9.30. Vi satte oss i klassrummet och gick igenom hälften av alla antecknigar från föra veckan för att vi skulle ha prov i kemi, och det känns sjukt bra hittills jag känner på mig att det kommer går så bra för mig! Snart släpper vi höstterminen och det ska bli SÅ kul bli av med alla prover. :)

Nu ska jag iväg och luncha en snabbis med vänner. Puss på er ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback